Amb satisfacció constatem avui que s’ha posat ja la primera pedra de la unificació dels esports locals.
Sense cap entrebanc, la Unió Atlètica i La Mola acaben d’unir-se donant un exemple de germanor que forçosament ha de repercutir en les altres branques esportives.
La bel·ligerància esportiva l’entorpiment fraccionari que una i altra entitat es produïen, ha deixat d’existir per a donar pas a una coaliança mútua.
La unió de l’atletisme, aquesta unió total que nosaltres sempre havíem desitjat, i que ara és ja un fet, serà el graó definitiu, per mitjà del qual aquest renaixement progressiu que havia deixat sentir l’atletisme en aquests últims temps, arribarà a la seva fita.
Ara, amb aquesta fusió, ha de jugar-hi un paper predominant la voluntat. Voluntat coordinada, germanívola, d’arrels fermíssimes alienes de partidisme; fusió en la que sols hi gallegi cada dia més una refermança d’unitat.
Subratllem altra vegada que és d’esperar que aquest exemple de solidaritat que ha donat suara l’atletisme, servirà per a foragitar les poques o moltes discrepàncies que puguin impedir la unió dels altres estaments esportius de la nostra ciutat. Que es vulgui comprendre que aquesta unió és ineludible. Que amb la unió de tots, l’esport, a Terrassa, seguirà una era amarada de progrés i fortitud, tal com a la importància de la nostra ciutat pertoca.
Desitgem que l’experiència d’uns i altres fortifiqui, encara més, l’esperit de concòrdia de tots.
Notícia signada per Tovaritx publicada al diari El Dia el 29 de setembre de 1936.
Posted on 29 Setembre 2011
0